Reboot

Hade skrivit en inlägg, så försvann alltihop och ville inte komma tillbaka. Rackarns. Alla mina små krusiduller och metaforer bara went out of the window. Blö. Kanske lika bra, så jag inte plågar er med en till wall of text haha. Hursom, det jag ville säga var väl egentligen att..
I woke up this day and pressed reboot on my life. Sweet.
Dags att verkligen ta itu med all gammal bråte som ligger och skapar ett stort skavsår i själen. Ett stort steg igår, ett till stort steg idag och klockan är inte ens 15. Herregud, vad kommer härnäst?
Förhoppningsvis tar jag älgakliv, eller kanske antilopskutt imorgon. Det senaste lät ju finare och lite mer graciöst. Får sikta på det.
Nu kaffe och cigg. Kaffe är ju kärlek och kärlek är bra och cigg det är dåligt, men skitsamma, det måste jag ha.
Haha. Rimmade jag där?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0